podinspektor ds. budownictwa

Wójt Gminy Brańsk
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora ds. budownictwa


1. Wymagania niezbędne:
a. Wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub drogowym lub gospodarki przestrzennej
b. Znajomość obsługi komputera,
c. Znajomość przepisów prawnych w szczególności ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym.

2.  Wymagania dodatkowe:
a. Preferowane doświadczenie zawodowe.
b. Znajomość języków obcych

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: wykonywanie dokumentacji projektowej do jej zatwierdzenia, sporządzanie wniosków o współfinansowaniu ze źródeł pozabudżetowych, nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych oraz sporządzanie sprawozdawczości wynikającej z realizacji zadań przy współudziale środków z funduszy strukturalnych, prowadzenie książek obiektów budowlanych na zasobach mieszkaniowych gminy, prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem dokumentacji oraz przeprowadzanie przetargów z zastosowaniem przepisów ustawy o zamówieniach publicznych i innych w zakresie zadań inwestycyjnych, przygotowanie informacji i opracowanie analiz oraz sprawozdań w zakresie zadań inwestycyjnych i planowania przestrzennego, prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie wypisów i wyrysów, ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej oceny oraz analizy wniosków w sprawach sporządzania lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

5. Wymagane dokumenty
a. Życiorys (CV)
b. List motywacyjny
c. Dokumenty poświadczające wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów, zaświadczenia o odbytych kursach, szkoleniach)
d. Kserokopie świadectw pracy z poprzednich zakładów pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem)
e. Wypełniony kwestionariusz osobowy
f. Oświadczenie o niekaralności.
g. Zaświadczenie lekarskie
h. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
• osobiście w siedzibie urzędu, lub
• pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@ugbransk.bip.podlaskie.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, lub
• pocztą na adres: Urząd Gminy Brańsk, ul Rynek 8, 17 –120 Brańsk
z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: podinspektor ds. budownictwa w terminie do dnia 2 marca 2007 roku
Aplikacje, które wpłynął do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Brańsk.
Zastrzega się prawo unieważnienia ogłoszenia o naborze na każdym etapie postępowania.
    Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002 roku nr 101, poz. 926 z póź. zm./ oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorządowych /Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z póź. zm./


Brańsk, dnia 15 luty 2007r.

Metryka strony

Udostępniający: Krzysztof Jaworowski Urząd Gminy Brańsk

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Klepacki

Data wytworzenia: 2007-02-15

Wprowadzający: Marek Klepacki

Data wprowadzenia: 2007-04-10

Data modyfikacji: 2007-04-10

Opublikował: Marek Klepacki

Data publikacji: 2007-04-10