Komunikat w sprawie wyznaczenia Zespołu koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Brańsk
Zgodnie z art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami informuje się, iż zgodnie z Zarządzeniem NR 37/2020 Wójta Gminy Brańsk z dnia 29 września 2020 r. powołano Zespołu koordynatorów do spraw dostępności
w Urzędzie Gminy Brańsk w składzie:
- Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej: Elżbieta Szymańska - Sekretarz Gminy, kontakt: tel. 85 731 92 02; email: szymanska@bransk.pl
- Koordynator do spraw dostępności cyfrowej: Marcin Kietliński – informatyk, kontakt: 85 731 92 12,email: informatyk@bransk.pl
- Koordynator do spraw dostępności architektonicznej: Katarzyna Płońska – inspektor, kontakt: 85 731 92 11 email: plonska@bransk.pl
Zadania koordynatorów ds. dostępności
Zgodnie z zapisami ustawy, do zadań koordynatorów będzie należało:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Brańsk;
- przygotowanie i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy Brańsk;
- monitorowaniem działalności Urzędu Gminy Brańsk w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Metryka strony