Przedmiot zamówienia: „Zakup specjalistycznego sprzętu do obsługi składowiska odpadów komunalnych we wsi Domanowo”.
Brańsk, dn. 2007-12-04
BGRŚ. 341 - 10/07 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia: „Zakup specjalistycznego sprzętu do obsługi składowiska odpadów komunalnych we wsi Domanowo”.
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Brańsk, Ulica Rynek 8, 17 - 120 Brańsk
E-mail bransk@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania 8.00 - 15.00
Osoba do kontaktu: Piotr Paprocki, tel. 085/ 731 92 11
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony. 3) Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona SIWZ:
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zakup koparki.
Parametry techniczne i wyposażenie pojazdu:
- Rok produkcji min 2002
- Ramię 3x łamane
- Waga min 15 000 kg
- Lemiesz
- Silnik wysokoprężny
- Łyżka min 0,8 m3
- Opony bliźniacze
- Kąt obrotu 3600
- Max głębokość kopania min 4,5 m
- Zasięg łyżki min 6 m
Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
• Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany sprzęt min 3 miesięcy od momentu dostawy,
• Wykonawca przekaże w dniu dostawy instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia,
• Dostawca wskaże miejsce odbioru przedmiotu zamówienia na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
• Dostawca musi dostarczyć niezbędne dokumenty charakteryzujące przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnienie stawianych wymagań przez Zamawiającego.
1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów: Kod CPV – 34.00.00.00 – 7.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6) Termin wykonania zamówienia: do 15 stycznia 2008 r. 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zawarte w SIWZ, zgodne z Prawem zamówień publicznych.
8) Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł PLN 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – waga – 70 %; rok produkcji – waga – 30 %. 10) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy Brańsk, Ulica Rynek 8, 17 - 120 Brańsk, pokój nr 8, do dnia 13.12.2007 r. do godz. 11`00.
Data, miejsce i godzina otwarcia ofert: 13.12.2007 r., Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8, 17 – 120 Brańsk, godz. 1115, pok. nr 6.
11) Termin związania ofertą: okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
13) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
15) Określenie sposobu uzyskania SIWZ: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym plus koszty przesyłki. Cena: 30 zł.
Metryka strony