Przedmiot zamówienia: „Zakup specjalistycznego sprzętu do obsługi składowiska odpadów komunalnych we wsi Domanowo”

Brańsk, dn. 2007-11-12
BGRŚ. 341 - 10/07                                               

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia: „Zakup specjalistycznego sprzętu do obsługi składowiska odpadów komunalnych we wsi Domanowo”.

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Brańsk, Ulica Rynek 8, 17 - 120 Brańsk
E-mail bransk@zgwrp.org.pl
Godziny urzędowania 8.00 - 15.00
Osoba do kontaktu: Piotr Paprocki, tel. 085/ 731 92 11
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony.
3) Adres strony internetowej, na której będzie zamieszczona SIWZ:  
4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest zakup koparko - ładowarki.
Parametry techniczne i wyposażenie pojazdu:
  - Rok produkcji min 2002
  - Ramię 3x łamane
  - Waga min 15 000 kg
  - Lemiesz
  - Wyjście na chwytak i skarpówkę
  - Wyjście na podpory
  - Silnik wysokoprężny
  - Łyżka min 1m3
  - Liczba godzin pracy maszyny max 7000 mth
  - Opony bliźniacze – ogumienie zużyte max w 30 %
  - Kąt obrotu 3600
  - Max głębokość kopania min 6 m
  - Zasięg łyżki min 8 m
Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
  • Wykonawca udzieli gwarancji na oferowany sprzęt min 6 miesięcy od momentu dostawy bez limitu godzin pracy,
  • Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego – ul. Rynek 8, 17 – 120 Brańsk,
  • Wykonawca zapewni szkolenie operatora sprzętu wyznaczonego przez zamawiającego,
  • Wykonawca przekaże w dniu dostawy instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia,
  • Dostawca musi dostarczyć niezbędne dokumenty charakteryzujące przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnienie stawianych wymagań przez Zamawiającego.

  1. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Pojazdy silnikowe, przyczepy i części pojazdów: Kod CPV – 34.00.00.00 – 7.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych  
6) Termin wykonania zamówienia: do 24 grudnia  2007 r.  
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zawarte w SIWZ, zgodne z Prawem zamówień publicznych.
8) Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł PLN 
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena – waga – 70 %; rok produkcji – waga – 30 %. 
10) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego – Urząd Gminy Brańsk, Ulica Rynek 8, 17 - 120 Brańsk, pokój nr 8, do dnia 29.11.2007 r.  do godz. 11`00.
Data, miejsce i godzina otwarcia ofert: 29.11.2007 r., Urząd Gminy Brańsk, ul. Rynek 8, 17 – 120 Brańsk, godz. 1115, pok. nr 6.
11)  Termin związania ofertą: okres 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
12) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
13) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14) Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.  
15) Określenie sposobu uzyskania SIWZ: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego pok. nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym plus koszty przesyłki. Cena: 30 zł. 

Metryka strony

Udostępniający: Piotr Paprocki Urząd Gminy Brańsk

Wytwarzający/odpowiadający: Marek Klepacki

Data wytworzenia: 2007-11-12

Wprowadzający: Marek Klepacki

Data wprowadzenia: 2007-11-19

Data modyfikacji: 2007-11-19

Opublikował: Marek Klepacki

Data publikacji: 2007-11-19